středa 25. května 2011

zdrastvuj.

Promiňte mi tu dobu. Nepíšu  a nepíšu. Přemejšlím o čem. Za týden jedeme do turecka. /letíme/ Mamka sehnala dovolenou opravdu na rychlo. Když píšu článek sekaj se mi písničky sere mě to. :D pardon. V pondělí nastává osudová chíle jedem s ruštínářema na soutěž s ruskejma básničkama v obleku! ANO! čtete vemli dobře v obleku. Jsem zoufalej vy padámv něm jako  idiot - velmi slušně řečeno. Před půl hodinou jsem se šprtal na slohovku potom mě čeká angličtina a mluvení pět minut o austrálii. Proboha. píšu nesmyslný nesmyslnosti.

Možná by vás zajímalo že jsem dneskadodělal moje tričko. Koupil tmavě modrou fixu a kreslil. :) Je to už moje druhé. O tom prvním určitě nevíte. Protože to nejlepší vždycky nenapíšu. :D vyfotím a ukážu :) .

Vše bude dobrý a usmívej se.

Nee - ee. Počítám s tím že tři týdny tu nebude článek. Nejspíš, určitě vám to rve srdce když to slišíte že naprostý zoufalec nebudu psát. Spíš taková informace potěší. Proč nebudu  psát. Budu si totiž balit dva kufry jeden tureckej. :D A druhej do okolí děčína jedeme tam  s naší třídou na týdenní rozlučkový pobyt. :D Ovšem že se tam budeme učit. Budu fotit a ty nejlepší výtvory přidám. :) 





Chci krásný modrý nebe bezvětrno a být u vody. áchjo.

Užívejte si vaše dny ty  moje jsou nudné :) Báj.

ODKAZ na můj tumblr. Má cenu to sem dávat.?

3 komentáře:

  1. Jů, ty se máš! Užij si to Turecko :) Škoda, chyběly mi tvoje řádky, ale těším se na fotky a tak :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak už mám blog ;) Trošku déle, ale ztratil jsem tvoji adresu. Až tam přjdeš, neboj se prvního článku :D Je to jenom pauza.

    Taky ti přeji to Turecko ;]

    OdpovědětVymazat
  3. Pořád si nějak nemohu zvyknout, že jsi kluk.
    Je to ale krásný nezvykání.

    OdpovědětVymazat