pátek 13. května 2011

Vytáhni mě pryč. Daleko od těch sviní.

Doufám že si to čte naše třída protože tenhle článek je pro ni  šitý na míru. Nemám chuť sem nic psát snad jen to že nemám si s  kým užívat poslední víkend(y). Poslední dobou jsem sám. Většina lidí to taky říká, ale oni mají přátele. Já ne.

5 komentářů:

  1. Přesně dneska jsem napsala taky takový článek.
    Nemám přátele ve třídě.Jsem ráda,protože s takovýma lidma rozhodně nechci trávit svůj volný čas.lži a přetvářka...hloupé!

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám jediného priateľa a to je môj chlapec.

    Nikoho iného nemám, s nikým iným netrávim čas. Je to aj moja chyba, ale zažila som už toľko sklamania, že nemám chuť byť znova terčom pre ľudí, ktorí ma len zraňujú a využívajú. V triede sú všetci pod moju úroveň /znie to dosť namyslene?/. Nedokážem celý deň len tak jačať a byť stredobodom pozornosti.

    Som introvert a sledujem život iných z veľkej ďiaľky. Snáď nájdeš spriaznenú dušu.

    Veľa šťastia.

    OdpovědětVymazat
  3. To znám. Všichni moji přátelé bydlí více jak padesát km daleko.

    OdpovědětVymazat
  4. Není dobré se spoléhat na přátele. Oni zmizí a co mi potom..

    OdpovědětVymazat
  5. Poslední dobou si připadám úplně stejně... //nemyslím školu, ale přátele mimo ni, ti mi schází..//

    OdpovědětVymazat