pondělí 9. května 2011

johnatan is my imaginary friend.

zabij mě.
:D ano to jsem já. Neasi dám jsem něko jinýho. Dneska jsem byl nucen zabít dvě mušky. Poslední dobou bude přibývat suplovaných hodin  a já si to náramě užívám tak jako slunečné dny když jsme uvězněni školou  v lavicích.
V neděli jsme byli s Markétou (stejně to tu nečte tak co :D) v  zámecké zahradě :). Bylo tak krásně. Cesta autobusem tak i zpět byla super. Strašně rád  jezdím autobusem i  vlakem. Ovšem když si přisedne stokilový (zabil jsem již třetí mušku. INVAZE!) pán/dáma je to ještě víc  vzušující. :D

Tenhle článek  neměl být dlouhý a ani nebude.
anoo




Pokud jsi   byl/a takodvážný a četl/a       dál tak se chci zeptat jak  by se ti líbila  nová adresa www.dandeliongalaxy.blogspot.com ? :D Už jsem hroznej já vím.

7 komentářů:

  1. Jů, jsi strašně roztomilý! Taky mám hrozně ráda cesty vlakem, je to kouzelný a ráda u toho přemýšlím nad důležitými věcmi.. A nová adresa skvělá! :D

    OdpovědětVymazat
  2. chichichí.adresa je úžasná.
    ale líbíš se mi i jako kluk z krabičky od másla;)

    OdpovědětVymazat
  3. Co je špatnýho na tom být roztomilý? :D Mě se líbí názvy tvých (mnoha) blogů :D :) Taky užívej!

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě nikde :DS Ještě nevím adresu :D Ale ty určitě zůstan tady! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji.Jižní morava:3 kousíček od Brna

    OdpovědětVymazat
  6. Jóó, autobusy jsou nejlepší dopravní prostředek.. :P :D
    Jsi hezkééj.. ;) :)

    OdpovědětVymazat