čtvrtek 5. května 2011

Iam so happy!

 Mí drazí  čtenáři.
Mám tolik chuti napsat nový článek o tom jak při  cestě domů fouká vítr. Fouká tak silně že  si připadám jako bych kráčel po mořské hladině. Taky někdy svítí sluníčko a já se vidím někde ve francii.
Jednou tam budu bydlet.

Dost zasněných hloupých  žvástů o tom jak fouká  vítr. Je mi přece patnáct a jsem kluk. Takový kluci nejsou. Nejspíš mě sem poslali z jínýho světa trpět protože  nejsem to nadržený  prase jako ostatní.

Takže jestli si ta mimozemská civilizace čte tenhle článek tak chci tam kde jsou všichni jako já.
Já pořád  věřím v to že budu úspěšnej. Jak budu mít skvělou práci.  Ovšem budu rád za maturitu. Život je nechutnej a obdivuju lidi to jsou tak skvělí. Nebudu jmenovat.

Jednou si třeba postavím čokoládovnu.


Nebo holičství  nad krámkem s pirohy.





připadám si jako. Nebudu zmiňovat. :DDD

3 komentáře:

  1. Foufá vítr, dobré téma, skus něco napsat ;) Plno lidí to takhle udělá, napíše pár řádků , nedává to žádný "styl"[povídka,pásmo,báseň]a je z toho "umělecké" dílo. Taky to někdy tak dělám.

    OdpovědětVymazat
  2. Buď takový.obdivuju tyhle lidi(teď koukám že mězi ně patříš),zvlášť takový kluky,protože těch je ještě míň.neměň se.

    možná jsem taková i já..asi kvůli tomu budem mít posranej společenskej život...ale budem si u toho pískat s rukama v kapsách:)
    a pak možná odjedem na naši rodnou planetu.doufám,že bude tak krásná jako některý místa na téhle..

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný článek, nejmilejší M.! :) A v mnohém taky souhlasím s Kate :))

    OdpovědětVymazat