čtvrtek 26. května 2011

desatero faktů.

Ten nadpis je záměrně špatně, nejsem stupidní retardátor, jsem gymnazista.

Vítám tě, milý čtenáři!
Právě tě čeká desett informací o mém hrůzomyslném já. :D MUHAHA!
Za prvé: Koušu si nehty. Na nohou ne. /zatim. :D/
Za druhé: Miluju Spongeboba. Nejspíš ho znáte je to ta žlutá houba.
Za druhé: Baví mě matika. Vypadám teď asi jako šprt co?
Za třetí: Mám čtyřicet pět věcí se spondžbobem. Od ožezávátek, až  po  polštáře.
Za třetí: Bojím se  zavřít  oči, kvůli mozkomorům a paranormálních duchá z paranormal activity 2.
Za čtvrté: Miluju focení ale nejsem schopen našetřit si na pořádný foťák.
Za páté: Rád se učím náš druhý jazyk, ruštinu.
Za šesté: nesnášim ty namyšlený p**i, který tráví celý dny na eFBé a  nosí samej najk atd. :D
Za sedmé: kofola je pro  mě něco jako bůh.
Za osmé: Baví mě buddhismus a tak. Proto kažné ráno..
Za deváté: ..si najdu alespoň pět minut na  meditaci.
Za deváté: Ta moje  meditace je nejvíc amatérská jak si jen dokážete představit.
Za desáté: Bojím se pavouků hadů a nikdy jsem  nešáhl na žížalu.

Příště vás čeká desatero přání/snů.

Loučí se m. :)

7 komentářů:

  1. Prostě a jednoduše nejzajímavější člověk, kterého jsem za léta působení na blog.cz potkala :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Smát se? Povím ti, kdo by se smál, kdybychom se potkali :-D Já to nebudu.

    Při pohledu na dredatého blázna málokdo zadrží příval radosti :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Samozrejme, že som si všimla, že sa ti číselka opakujú, a čiastočne niektoré spolu súvisia... Ale matika a Spongebob?:D To mi nejde do hlavy.

    Napríklad, ja mám strašne rada matiku. Som nazvaná šprtom, ale tu nejde o biflenie, ale skorej o logiku, ktorá sa s matikou veľmi často spája.;)

    P.S.: Obľúbila som si tvoj blog :).

    OdpovědětVymazat
  4. Je to v Movie makeru, normálně :) Závidím ti, že tě baví matematika! A marně-poněkud pasivně- se snažím proniknout, či letmo nahlédnout do buddhismu.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. No, klikni na tu písničku pravým a dej zeslabit :D Taky jsem s tím měla problém chviličku.. Máš to tu skvostné mimochodem!

    OdpovědětVymazat
  6. My děti ze stanice ZOO.

    S radostí ti to prozradím, alespoň si o tom budu moct s někým promluvit :-) Dej mi vědět, až si to přečteš!

    OdpovědětVymazat