pondělí 25. dubna 2011

Vítejte mě doma.

čekal jsem že napíše víc lidí.
nevadí. přikládám fotky a jdenu nejhrůzostrašnější kresbičku. :D
ano to je ta hrůza!

Dělali jsme o informatiku. Moje oko.

to si pověsim na zeď. Tvořil jsem s pomocí inkoustu.

Další pokusy.

Pampe.. lišky. Jsou  tak úžasný.

Fialový rostlinky.

na tuhle jsem pyšnej.

silnice. :D ani to tak nevypadá ale je.

špalék!

Autorova ruka :D:D nechutná.

11 komentářů:

  1. Pěkné fotky a to tvoření inkoustem se ti vážně povedlo;)

    OdpovědětVymazat
  2. náhodou, je to super. aspoň jsi se nenudil ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Inkoust,Jelen,Fialové rostlinky a ta na kterou jsi pyšný.krása

    (tu inkostovou chci domuuu:])

    OdpovědětVymazat
  4. Jé,děkuju(:
    jestli se ti líbí..ty na blogu jsou z roku 2010..chci na blog postupně přidat všechny co mám...tak ti můžu dát odkaz na svůj flickr:)

    http://www.flickr.com/photos/61548611@N04/

    OdpovědětVymazat
  5. Ten inkoust je dost dobrý. Taky jsem to zkoušela, ale dopadlo to katastrofálně:D.

    OdpovědětVymazat
  6. to s tím inkoustem, to je skvělé

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, ten deer je parádní!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi inkoust a ty bílé květinky.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. krásne kreslíš a fotíš ;)

    OdpovědětVymazat