čtvrtek 28. dubna 2011

Představte si ten úžasný nadpis.

Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu nebo zkráceně Taumata je maorský název 305 m vysokého kopce u Mangaorapa a Porangahau. A já ho umiim. Ano to je jedna z věcí na  který jsem v poslední době pyšnej. 

Taky chci poděkovat za těch deset komentářů který mě obrovitánsky potěšily.! 
Snad nejvíc mě překvapilo že ta inkoustová hrůza co připomíná stromy a  visí mi na zdi se líbila.
Vrhněme se k tomu so mám v úmyslu. Již od pondělí je nás ve  třídě dvanáct. Skupina  němčinářů totiž odjela do Německa na týdenní pobyt :DDDDDD Musím se smát. Vůbec se neučíme  a totálně mě to baví.
Právě mi tu hraje otravná rihanna na evropě. Jo poslouchám jí protože si nemůžu postit moje oblíbené indie rádio (někdy sem dám odkaz :) ) , nechci zatěžovat pana interneta. Stahuju si totiž film - Requiem  for  a dream. Dnes nám  ho doporučila naše přibližně dvacetisedmiletá češtinářka, taky nás má na výtvarku je  hodná a je jediná z učitelů kdo s náma normálně mluví  ale nadruhou stranu občas mi přijde až moc zlá. :D Taky se jí zase nedivim učit  takový fakany z gymplu musí bejt hrůza. 

Pokud jsi to málí čtenářko nebo čtenáři tohoto článku  dočetl sem srdečně ti gratuluju. Musí to býthrůza číst tu ty bláboly. podle mě tenhle článek nikdo číst nebude  .. pokud bude dobrej tak ho zveřejním ale nejspíš bude smazán jako dva předchozí. :D

Zpět k mému životu. Doufám že si tenhle víkend hodláte užít jako já. Protože jedeme v pátek  bruslit. A ze soboty na neděli  spíme u kamarádky Míši. :D Žádná chlastačka to neni. Jenom si děláme srandu z těch čtyřicetiletejch pánu na skajpu. ano z těch co se slíkaj a mi jim povídáme do  mikrofonu, :D:D:D:D Taky se smějete.?


Nejspíš se vám uleví když už napíšu že se loučím a přeju krásný víkend i pátek. Ozvu se zase někdy po víkendu  během týdne. Báj ▲

4 komentáře:

  1. Náhodou..já to čtu moc ráda:))
    nejsou to bláboly.to já neumím psát..a tak nepíšu.včera jsem zveřejnila dlouhej článek o všem co se událo.a pak mi přišel hloupej a smazala jsem ho.nejpozitivnější na něm bylo že sem často jezdila vlakem a konečne vyfakovala kameru u solárních panelů.upřímně doufám že z toho bude další průser.
    a zase blábolím..
    měj se vesmírně:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jen se chci zeptat - proč umíš zrovna maorský název 305 m vysokého kopce u Mangaorapa a Porangahau? :D
    Requiem for a dream je moc pěknej film. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To vůbec neznám, jdu si to najít. :)

    OdpovědětVymazat
  4. :) Mně to vadit nebude, jen to napiš yadnee. Myslím, že bude ráda. :)

    OdpovědětVymazat