pátek 22. dubna 2011

sloupnu se.

Smysluplný název mě nenapadnul ale při pohledu na oloupanou zeď protějšího domu jsem přišel na tento netradiční nadpis.
Doufám že vám nebude vadit /silně o tom pochybuju/  že odjedu na víkend na  chatu. Je to zase ale  dobrá příležitost něco vyfotit nakreslit nebo dočíst knížky. :)
Taky doufám že si užijete prázdnin více než já. Protože já  jedu  na víkend do vesnice plné důchodců. Nesnáším to tam. Taky nesnáším když se rodiče rozhodnou jet dneska večer a ne zítra ráno já musím fofrem balit. Pak celou dobu plaší a křičí. :D


Nebudu tu řešit jak mě to všechno nebaví  a jak to  nesnáším. Chtěl  jsem  psát dlouhý pozitivně naladěný článej ale ječej na mě ať toho nechám a jdu jim okamžitě pomáhat. Čeká mě peklo drazí. Hned v pondělí si přečtu komentáře  pokud nějaké budou. :)

Loučí se m. ▲

1 komentář:

  1. asi se brzo začnu loupat :D spálila jsem se na slunci.. no, už to začíná...

    na chatě si to užij.. musí to být fajn na chvilku vypadnout z města. bohužel, mě to nepřijde, protože rozdíl nerozeznám... bydlím totiž na menší vesnici.
    rozhodně ale něco vyfoť a nakresli, chci to totiž vidět :)

    OdpovědětVymazat