čtvrtek 14. dubna 2011

Poslední doba.

Poslední dobou  si připadám jako černá  ovce. Né že bych tak vypadal. :D Ale,. Čím dál víc se se mnou lidi nebavi. Seru  na ně zvykl jsem  si že už čtyři roky co jsem na  gymplu chodim domů sám,  že  už čtyři roky si  o mě lidi myslí věci  co jim nějakej určitě inteligentní člověk  nakukal. Už čtyři  roky  ztrácím pocit dobra a oběvuju  na světě jen to hnusný. To co nechci znát. To, že lidi vraždí pro pár korun. Zabíjí zvířata která zemřít nechtějí. Ničí naší zem. Až vykácíme poslední stromy, zabijeme poslední zvíře a zničíme planetu  tak se z peněz nenajíme.

Zpět k oblíbenému  optimismu. Za ty čtyři roky jsem  zjistil že osobnost mé , které rozvíjím právě zde je mi nejbližší. Jenže kdybych  byl  takový jako tady i mezi ostatními  měli by mě za totálního magora a nebo  idiota a tak dále. Přeci jen se diví když mi je blbý jíst maso  a nebo  vyhazovat plasty do koše.
Kéž by byl svět tak krásnej  jak chceme  my.



Ve škole je  nuda.

Baví me fotit nebo nějak zachycovat jednoduché věci okolo mě. Tak jako pitomý odraz  slunce ve flašce. :)

:D Jídelna :) 

Na zdi  mám pár netopýrů.

Vyfoceno v zimě. Ve škole, Ve 3.A /=8.A/
Doufám že to tu někdo bude číst jinak vytáhnu nůž hodím  ho z okna a zabiju se banánem.
m.

3 komentáře:

  1. Ti netopýři jsou skvělí! :D Já myslím, že nejsít maso je obdivuhodné. A já osobně z toho mám dobrej pocit a jsem ráda, že někdo v mém věku taky přemýšlí o takových věcech :)

    OdpovědětVymazat
  2. víš ty co? kdyby ses choval tak na veřejnosti jako tady, měl bys můj obdiv. vyčníval by jsi z davu a nezapadal do toho věčného stereotypu. já to už dávno vzdala. dělám prostě to, co mě baví a je mi fuk jak se na mě dívá okolí. ano, okolí mě nechápe, ale věřím, se se jednou najde někdo kdo mě pochopí.

    OdpovědětVymazat
  3. Netuším co bych sem napsala,ale něco musím protože na tenhle článek prostě chci reagovat!:)
    Naprosto sdílím svůj názor.
    Zabíjí se stromy,zabíjí se zvířata(tím teď myslím, že zbytečně moc)...až příjdou na řadu lidi,budu se jen ošklivě pochechtávat

    OdpovědětVymazat