pátek 15. dubna 2011

Moje krev je zelená.

Jsem zelenofil, co si letí světem. Ten co zpívá pod dubovým květem.
Připadám si jak na jiný planetě.
Připadám si jako by jsem byl poslední dobou vyměněnej. A navíc ten stupidní  mezerník  nedělá mezery. 
Trala. :)
Víte co je super na blogspotu sám ukládá  články. Vím že na blogu to jde taky ale tady to jde samo. Sám teď nevím kde jsem doma. Blog je dobrej ale nevydržím tak ani měsíc. Jsem zoufalec (spíše zelenofil).
půl hodiny  čekám až mě něco napadne abych vám  psal jek je mi dobře ale neni. 

Všechno  jde když se chce ne ? :D Tak jako když jsem ve čtrnácti začal z ničeho nic číst do tý doby  jsem maximálně četl nadpisy v novinách. 
▲ Strašně mě baví tenhle trojúhelníček. Strašně moc. :)
Představuju si jaký  to musí být když jste jelen. Válej se v lese. V zimě jim  je zima a nemaj  se  kam  schovat když je bouřka.
Právě teď naproti v tom  starém domě který,  po deseti letech , si někdo koupil právě telefonuje  nějaká paní typuju jí na třicet let. Hází někomu  klíče. Občas si myslím že jsou to duchové. Jen tak  se zjeví. Někdy tři dny je dům jako bez  života. Nevidíte ani že by si tam rozsvítili. Jsou divní. Pokaždý když přijdu domů tak  se kouknu naproti a někdy je otevřený okno otočím se a je zavřený. Stává se ze  mě blázen, nebo jelen.
Baví mě kreslit si na papíry ale nikd y nenakreslím  nic pořádnýho. Plno lidí se  chlubí i v mém věku svými obrazy já se můžu chlubit tím že jsem právě dneska dostal dvojku z matiky byl  jsem nejlepší ze třídy a revižn zájinyjsemměl taky  za  jedna byl jsem taky nejlepší. Jo, mám se dobře. :)
poslechněte si  i tohle.!


Baví mě. 


loučím  se ▲ váš trojúhelník, SRNEC, zelenofil


Žádné komentáře:

Okomentovat